söndag 28 februari 2010

Min egen vecka dag 1

Att vara ensam hemma när man dessutom är sjuk, är inte det allra roligaste sättet att spendera en helg. I fredags var iallafall Liza här och kollade på She's all that (då var ioförsig Linnéa och Jessica fortfarande hemma). Och igår var Dani förbi en sväng och käkade lunch.
IDAG däremot, så mår jag mycket bättre och tänker ta en promenad med mormor till Klubbens borg vilken minut som helst. (skulle möta henne vid tunnelbanan strax innan två) så jag håller på att klä på mig. Och jag måste säga att det är redan mycket roligare att klä på sig nu när det är 3 grader varmt ute! Hurra! Jag gillar inte att klaga på vintern, utan tycker egentligen om den ganska mycket. Men i år har det varit så extremt snö-kallt så jag faktiskt har lidit på riktigt. Det var skönt att vara i Wien och gå runt på trottoarer utan en enda snöflinga på. Men idag blir det pulsa i det vita täcket som gäller..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar