fredag 12 februari 2010

Fredagsbio

Dagen igår slutade med xbox hos Dani efter dansen. Eller dans och dans, det var rättare sagt PRAT i en timme och en kvart. Så inte mycket träning där inte. Dessutom så bestämde jag mig efter halva lektionen för att jag inte behöver medverka i showen. "Varför?" Då kan jag fokusera på allt annat runt den tiden.

Men jag och Dani köpte pizza och cola iallafall och spelade halo i några timmar på torsdagskvällen. Härligt! Det var längesen, har tappat mina skills, om jag nu någonsin hade några.

Hursomhelst, om gårdagen slutade bra, så slutade denhär dagen i...jag vet inte vad man ska kalla det. Jag träffade Liz och Beillul efter jobbet och hängde i stan tills det var dags för mig att smita iväg till dansen i Bagarmossen. Efter det, så kom jag tillbaka till stan, där de enligt planen chillade på John Chris. Tänkte först sätta mig ner och ta det lugnt ett tag, men sen insåg vi att bion vi skulle gå på började strax. Så vi gick dit, köpte popcorn, cola, gott o blandat och apelsin mer. Och satte oss ner framför

VALENTINES DAY som hade premiär idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar