onsdag 17 mars 2010

Var är våren?

Idag är solen täckt av ett tjockt lager SNÖMOLN. Men tappa inte hoppet, om lite mer än en månad så är det Valborg och därefter: MAJ! Då bara måste det vara härligt och varmt.. Så det så.
Idag tänker jag på hur jag skulle tatuera mig om jag skulle det. Jag ville det förut, men har slagit bort de tankarna ett tag och tänkt att man är finare utan, men när Inez nu har visat upp sin nya fina i sin blogg så blev jag nästan lite sugen på att skaffa en igen...
Lil Wayne's tatueringar är ju minst sagt intressenta...
LIL WAYNE

4 kommentarer:

  1. Haha gör inte en lil wayne, please? :D

    SvaraRadera
  2. Haha jag ska försöka att motstå den frestelsen :P Så du kan nog vara lugn...

    SvaraRadera
  3. mm ja inte ska du ha fear and god iaf...kanske hot and sexy;)

    SvaraRadera
  4. HAHAHA ja det skulle va nåt :P
    eller
    Daniel and Sockerkaka? :P

    SvaraRadera