tisdag 16 mars 2010

När humöret rockar

Solen skiner, resan till jobbet var mysig och full av trevliga människor. Jag drömde om Midnattsloppet inatt, och trot eller ej, men när jag vaknar på morgonen ligger information, kanske t.o.m mitt startbevis (!) och väntar på frukostbänken. Jihu!
Att tänka positivt och prioritera funkar alltså bra hittills!
Jag och Jessica satt i mitt rum igårkväll och försökte planera London, och det gick väl halvbra..men nu ser jag fram emot det mer!! Inte sant jessica??
Måste bjuda henne på tårta också på hennes födelsedag där såklart. Påvägen hit hann jag också slänga ihop några rader till en låt i mitt anteckningsblock som sedan Wien-resan alltid finns med i väskan.
Här är musik som visar mitt humör för dagen. Måste väl lära mig franska på riktigt snart, så mycket franska låtar jag lyssnar på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar