torsdag 18 mars 2010

Streetdance

Tänkte ta kvart i - bussen hem så jag för en gångs skull äter middag hemma, och kanske..KANSKE hinner tvätta en tvätt med kläder. Har inte tvättat på så länge så har snart bara finklänningar kvar.. Aj!
Men jag är glad i hågen för idag är det äntligen dags för Streetdance! Har ju varit dancehall på torsdagar nu ett tag med Sean. Men eftersom han ska ge sig ut på någon turné så ska vi ha en vikarie- och då alltså Streetdance. ;) Hurra! Det var jättelängesen jag tog någon kurs i streetdance, och på gymnasiet hade vi det bara någon enstaka gång, så ska bli väldigt härligt att köra det nu fem torsdagar framöver. Efter det har jag lovat att bjuda en viss person (nämner inga namn.. :p) på sockerkaka!

Här är honung, Softish och jag från nån gång inatt.
HELA FAMILJEN

2 kommentarer:

  1. trodde det var mig du skulle bjuda mig :(
    får väl bli knäckebröd o öl ikväll då:P

    SvaraRadera
  2. haha vad snackar du om ;)
    Dethär var förra natten, nu är det du och sockerkaka som gäller! :D

    SvaraRadera