tisdag 9 mars 2010

Jag har koll på allting

Man kan inte ha koll på allting. Men idag sorterar jag papper från mitt skrivbord. Gammal röta som legat i brevkorgen ända sedan innan jag började här ska putsväck=jag faktiskt TITTAR, inte bara på högen utan på varje papper vart å ett försig. Det är en skön känsla att veta vad det är som legat och stört en och luktat mögel i sex månader...
Dessutom så har jag äntligen lärt mig de tre sista scenerna i pjäsen vi ska göra SNART. Detta inkl. lite längre monolog som verkligen visar mitt rätta psykopatiska jag! Föreställningen får ni inte missa! Ikväll ses vi för repetition igen, efter ett rätt långdraget avbrott. Eftersom tiden går snabbare än vi gör så måste vi planera fler datum att träffas på nu på en gång. :)
Men detta är inte heller allt. Igår var jag också hos Brittmarie och gick igenom låtarna som ska vara med i Showen a la Alva, Annelie och Sara. Vi fick en rätt bra överblick i och med att vi nu valt ut alla låtar som kommer att vara med (det finns ju dock alltid en viss risk för ändringar ;) ). Så Showen är också något som vi nästan Rott hem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar