onsdag 7 juli 2010

ONE LOVE!!

David Guetta! Jag förstår inte hur han gör. Han är typ..ett mirakel. Han väljer ut det bästa av det bästa för att skapa nåt ännu bättre. Såhär i sommartider (he he ) så är det KÄRLEK som sprakar i luften. Och hur underbar är inte denhär låten med David Guetta och Estelle?? Ni bara måste kolla på videon nedan. Den gjorde mig helt lycklig. Jag ÄLSKAR hjärttecknet, jag gör det flera gånger om dagen och det får alla att dansa: mina kollegor, Liza, Daniel, spärrvakten, busschaufören, städaren. You name them. they will dance.



Och om jag då tittar på titeln på denhär låten: "ONE LOVE" så kommer jag osökt att tänka på någonting annat som VERKLIGEN har med sommaren att göra: Kizomba/Zouk. Spana in denhär låten:



Galet skön musik. Och om jag då tänker på skön musik och sommar så kommer jag osökt in på Tropicopop-konserten som var i Kungsträdgården förra året. Jag undrar om den kommer att hållas i år igen?? Stämningen där var helt otrolig, och artisterna var grymma! Hade dock sån otur att jag upptäckte den samma kväll som den skulle vara, och hann inte få med mig någon vän. Fast det var en härlig upplevelse att vara på en sådan UTOMHUSFEST ensam också. Eller, ensam och ensam! Vilket skämt! Jag var inte ett dugg ensam. Det var fullt med härliga människor där, vi dansade och sjöng med i låtarna, så känslan var inte "ensam" även om det var så jag kom dit. Och kom hem förstås ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar