onsdag 7 juli 2010

Fotbollschock

HA HA HA HA. Vet ni vad? Brasilen har åkt ur fotbollsVM!!!! HA HA HA Jag kände mig helt borta. Satt och kollade på slutet på Tyskland-Spanien idag... Vilket var den tredje matchen jag såg lite av under hela detta VM... Och efteråt, när Spanien hade vunnit och kommit till final för första gången (vad jag förstod?) någonsin, så tänkte jag "Aha gud vad spännande att de för möta brasilien i finalen... Men jaha. De ska tydligen möta Holland...? Hallå? Brasilien? Va? Vad hände...Öhhh...

Kände mig som en neandertalare. ööööhhh...Braa....sil....ien dååå?

Det sjuka är ju att jag kunde vara så säker på att Brasilien skulle spela i finalen, trots att jag inte sett en enda match...

Tog på mig min Brasilientröja för att lindra chocken.







VI VANN VI VANN HAHAHA GO BRAZIL! :P

Idag har jag tvättat och lagat tortellini tills kastrullen svämmade över. Har även hunnit med att åka fram och tillbaka till Mariatorget för att jag inte hade något bättre för mig. Kände mig litegrann som en loser. Nästan lika mycket som efter min fotbollsvms-chock.

Nu har jag precis packat ihop en väska med badkläder och handduk, för imorgon blir det BAD och PICKNICK. Ytterliggare två punkter till listan. ;)

1 kommentar: