tisdag 6 juli 2010

A-lie : Sommarhataren???

Som flera andra har gjort så tänkte jag göra en "Reasons i love summer"-lista. Blev på så otroligt bra humör, och fylld av sommarkänslor när jag läste sunnywithachanceoffreckles utförliga lista om varför hon tycker sommaren är den absolut härligaste årstiden. Ivrigt satte jag upp händerna på tangentbordet( vänster pekfinger på f, höger på j osv. på en millisekund var jag ready to go) för att knåpa ihop min alldeles egen fantastiska sommar-lista.
Jag började tänka...

Jag kom på "The warm weather". Jag fortsatte tänka...
Efter sex evighetslånga sekunder började jag få lite smått panik.

Hallå?? Jag satt och "FÖRSÖKTE KOMMA PÅ NÅGOT SOM ÄR BRA MED SOMMAREN".Herregud. Sommaren är ju underbar. Full av..av..?..av???
Hjäääälp!?!!=?! Socorro Socorro!! Vad är det för fel på mig?? Jag är bortom allt hopp, förlorad i...sommar-...depression?? Så djupfryst av den bitska hårda vintern som låg över Sverige. Så djupfryst att jag inte kan få fram det bra med sommaren? Glass? hålla, daaaah..
Det kan inte vara sant. Det ÄR inte sant. Glöm allt du läst den senaste minuten. Gå istället in på sunnywithachanceoffreckles Eller skriv något uppmuntrande i kommentarsfältet nedan.
Sommarhatare? jag? pff..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar