fredag 4 juni 2010

Ett litet genombrott (JAG ÄR KÄNDIS.)

WOWOWOWOWOWOW, JAG KÄNNER MIG SÅ HEDRAD!
Malmöoperans Barnkör (eller vad de nu hette) Ska SJUNGA MIN SÅNG! Alltså! De ska sjunga upp låttexten som JAG skrivit... Jag känner inte dem. Det här är inte på lek. DET HÄR ÄR PÅ ALLVAR. Och Malmöoperans barnkör (?) ÄR GRYMMA! Jag känner mig som en helt ny människa...:P HA HA HAAAAAAAAAAAAAAA
PAUS
Körde segerdansen (a.k.a Dansen som vi ska uppträda med ikväll i Bagarmossen C) på lagret... Blev tvungen att skaka runt denhär känslan i kroppen. Jihuuuu mitt genombrott är här..
Hihihihihi, så är det väl kanske inte riktigt men det känns ändå som en slags bekräftelse att någon faktiskt GILLADE min text, och att de i sin tur kommer framföra den för en publik, som förhoppningsvis också gillar den. Det som känns allra roligast är att jag får dela med mig av känslan jag hade till så många människor. SJUKT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar