torsdag 3 juni 2010

Idag: konsert

Solen skiner över Stockholm! Och även över mig verkar det som, är på bra humör idag. Tror absolut att solskenet påverkar mig positivt, trots att jag inte har varit ute och smakat på det så mycket. Det räcker naturligtvis inte med att sitta här och längtandes titta ut, men det ger en hel del. Det är ju aldrig fel att längta efter något så att säga...
Ikväll är det dags för någon liten konsert i S:t Görans kyrka med Lucem och Laetitia (jag sjunger i kören Lucem, men denna termin har vi samarbetat med Laetitia inför en resa till Norbusang i Malmö). Vi ska köra samma program som vi gjorde i Malmö plus några låtar till, om jag har förstått saken rätt. Vi ska också uppträda i Rålis på söndag. Kul kul, men mest ser jag fram emot måndag då Jag, Alva och Sara ska framföra våran lilla musikalshow!!!! KUL!

Denna fina affisch inför måndagen har Alva gjort :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar