torsdag 3 februari 2011

Två veckor går så fort...

Nu har jag bara 51 veckor kvar på mig att vara 22. Och om ca. fyra månader är jag i Brasilien. Jag kan knappt vänta! I god tid måste jag köpa sandaler och solkräm och och och och och...vi måste se till så att de ordnar el och toalett till huset vi ska bo i. För tydligen så har det inte funnits tillräckligt med pengar för att ordna det tidigare. Men det kommer bli coolt, vad som än händer.
Jag hoppas bara på att jag ska lyckas övertyga Dani om att en tripp in i djungeln kommer att förgylla hans tillvaro för eviga tider eller något, så att han ger med sig och följer med på någon gudidad tur. VILL SE FARLIGA DJUUUUR! Vi har ju gott om tid på oss därborta, men jag känner ändå på mig att tiden kommer rusa iväg. Och snart är jag väl hemma igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar