måndag 7 februari 2011

Min vår

- Ingen portugisiska. :( Det hade varit underbart att plugga en termin till, och kunna aaaningen mer innan det bär av till Brasilien, men jag får väl ta eget ansvar och lära mig det viktigaste ur den extremt tråkiga och röriga grammatikboken och textboken.Hm.
- Körkort. Eller..åtminstone övningskörning och Teori-plugg har hög prio denhär våren. Innan året är slut vill jag ha den där snygga brickan i plånboken...
- Spara spara spara. Fokus på det också. Har faktiskt blivit stört mycket bättre på det sen jag flyttade hemifrån. FAKTISKT.
- Ett litet projekt med Alva och Sara.
- Lucem II.
- Kören
- Träning. Först och främst afrikansk dans. Och det är möjligtvis sista terminen. Shit. Det blir en hel del förändringar till hösten...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar